Повернення та обмін
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів.
1. Умови повернення та заміни товару:
- Товар повинен бути не пошкоджений і не мати слідів використання.
- Комплектація повинна бути в тому вигляді, в якому здійснювався продаж.
- Ми не замінюємо товар і не повертаємо гроші у разі:
- якщо товар має ознаки механічних пошкоджень в процесі використання;
- якщо товар має сліди використання;
- якщо товар не повністю укомплектований.
2. Як відбувається заміна товару або повернення грошових коштів:
- Вам необхідно відправити товар на зворотну адресу;
- Необхідно вказати причину повернення товару;
- Після отримання та перевірки товару ми на протязі 3-х днів відправимо товар на заміну;
- Після оцінки товару ми можемо повернути вам гроші на карту.
3. Терміни повернення і обміну
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Вартість доставки оплачується покупцем. Якщо заміна товару сталася з вини магазину, то вартість доставки здійснюється за рахунок магазину.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості.